Pagina's

maandag 23 april 2018

Zomerkoninkjes

Hoi allemaal

Zomerkoninkjes, een mooie naam voor aardbeien.
Je ziet ze overal in de winkels, die mooie rode sappige vruchten. 



Ik heb deze kaart gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Deze mal komt uit in mei. 
Ik heb deze getekend op wit carstock. De kleinere heb ik uit verschillende designpapiertjes gesneden.

Ik heb een mooie ronde mal van Marianne design gebruikt.
Daarop heb ik de aardbeien gemaakt.
Alle randjes heb ik bewerkt met Memento Dew Drop.



Op boven en onderstaande foto kun je zien hoe het gevouwen is. 




Afbeeldingsresultaat voor groetjesIne




  Memento-Dew-Drop-inktkussen-Lady-Bug-MD300Memento-Dew-Drop-inktkussen-Angel-Pink-MD404LR0510-Creatables-snijmallen-StrawberriesEWK1255-Knipvel-Els-Wezenbeek-Herbs-&-leaves-2LR0457-Creatables-stencil-Petras-circle-with-bird  PK9080-Pretty-Papers-Bloc-Vintage-Pastels

1 opmerking:

  1. Wat een super gave kaart.
    Een veelzijdigmodelletje...gaaf gedaan Ine.
    Heerlijk hoor aardbeitjes Yammie

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen